Гарантійні зобов'язання
На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару провадиться протягом 14 днів з моменту покупки (товар не підійшов/не сподобався, вартість відправки до продавця оплачує покупець.)
Повернення в цьому випадку можливе лише якщо:
- Товар не був у вжитку і жодним чином не використовувався;
- Не проводився монтаж та підключення обладнання, не робилися будь-які налаштування;
- Повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
- Товар перебуває у тому стані, як і на момент купівлі та передачі користувачеві (у справному технічному стані, без
будь-яких механічних пошкоджень і дефектів);
- За наявності всіх документів на товар виданих споживачеві разом із товаром.
Умови гарантії:
Продавець гарантує, що цей виріб у момент первинного продажу не має дефектів матеріалу, дизайну або збирання на наступних умовах:
- Гарантія дійсна лише за наявності правильно та чітко заповненого гарантійного талона із зазначенням серійного номера виробу (якщо він є), дати продажу, гарантійного терміну, підпису покупця та продавця, безкоштовний ремонт провадиться лише протягом гарантійного терміну зазначеного у цьому талоні.
- Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеному у гарантійному талоні.
- Транспортування несправного виробу здійснюється з допомогою клієнта.
- Продавець залишає за собою право зняти виріб з гарантії у таких випадках:
- порушення безпеки гарантійних пломб, наклейок, при зміні кольору на наклейках - «індикаторах води»
- якщо виріб має сліди стороннього втручання або була зроблена спроба самостійного ремонту, тощо.
- якщо були виявлені несанкціоновані зміни конструкції, пофарбовані панелі, сліди ручного паяння на платах тощо.
Гарантія не поширюється на такі несправності:
- Наявність механічних пошкоджень (подряпин, тріщин, садна, слідів падіння, сліди вологи, сліди стороннього
втручання, при зміні кольору на наклейках - «індикаторах води»)
- Пошкодження спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах; побутовими
факторами: підвищена вологість, запиленість, агресивне середовище тощо.
- Гарантія не поширюється на зарядний пристрій, акумулятори, дата - кабелі, CD диски з програмним забезпеченням та інші аксесуари, що додаються до виробу, карти пам'яті.
- Дії гарантії не поширюються на природне зношування виробу.
- Перед прийняттям виробу в ремонт проводиться діагностика та експертна оцінка неполадок для визначення терміну ремонту.
Час експертної оцінки не включається під час гарантійного ремонту.
Час ремонту залежить від складності поломки та може становити до 30 діб.
На час ремонту інший товар не надається.
Відмова від гарантійних зобов'язань провадиться у разі:
- Пошкодження під час транспортування.
- Нещасних випадків (пожежа, повінь тощо).
- Виявлення усередині виробу сторонніх предметів комах.
- Порушення пломб (якщо такі були).
- Зовнішнього або внутрішнього забруднення.
- Сліди впливу високої температури або відкритого полум'я.
- Наявність механічних, електричних, хімічних ушкоджень.
- Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали.
Порядок обміну дефектного виробу:
Несправний виріб може підлягати заміні, якщо продавець вважає це необхідним, тільки у разі його повної комплектності, в оригінальній упаковці без слідів пошкоджень та експлуатації з комплектом технічної документації (гарантійний талон, посібник з експлуатації).